+36 70 661 8550  Munkaidőben hívható: 6.00 – 14.00 óra között

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az iCreate Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató vagy iCreate) által a www.kertiparna.hu weboldalon keresztül Magyarország területén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások igénybevételére vonatkozó szabályokat, továbbá e szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

A Szolgáltató adatai:

Cégneve: iCreate Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Nyilvántartó szerv, cégjegyzékszám: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága 19-09-516805

Adószáma: 24777515-2-19

Székhelye és postai címe: 8460 Devecser, Vasút u. 29.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 70 661 8550

Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat@icreate.hu

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége:

  • Hétfő - Péntek: 06:00 – 14:00

Jelen ÁSZF a következő fejezetekből épül fel: 

  1. Általános tudnivalók
  2. Vásárlás menete a www.kertiparna.hu weboldalon
  3. A termékek ára
  4. Vásárlás, fizetés és szállítás dátuma
  5. Fizetési módok
  6. Megrendelés visszaigazolása
  7. Számlázás
  8. Szállítási feltételek
  9. Elállás joga
  10. Szavatossági és jótállási igények
  11. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek
  12. Szállítási hibák
  13. Kupon vagy kedvezménykód és beváltásuk
  14. Adatvédelem

1.     Általános tudnivalók

 

Jelen ÁSZF hatálya kiterjed valamennyi Magyarország területén kötött olyan jogügyletre, amely a www.kertiparna.hu weboldalon található elektronikus áruházon (a továbbiakban: webáruház) keresztül jön létre a jelen szerződésben meghatározott Szolgáltató és Vásárló (a továbbiakban: Felek) között.

Jelen ÁSZF 2024. július 25. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani az ÁSZF-et, amely módosításokat a weboldalon közzéteszi. A Vásárlók a www.kertiparna.hu weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás érvényes.

A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a webáruház, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak meghatározása tekintetében.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet. A vonatkozó jogszabályok rendelkezései a felek külön kikötése nélkül is irányadók.

A webáruházban történő vásárlással a Szolgáltató, mint eladó és a Vásárló, mint vevő között adásvételi szerződés jön létre. A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vásárló magára nézve kötelezően elfogadja a jelen ÁSZF-et, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz. A szerződéskötés nyelve a magyar.

A webáruházban a termékek képpel és termékcsoportonként leírással kerülnek bemutatásra, amely megkönnyíti a Vásárló számára a termék kiválasztását. Mindemellett felhívjuk a figyelmét arra, hogy a weboldalon található képek és a tényleges termékek helyenként színárnyalatban enyhén eltérhetnek a képen látottaktól.

A webáruházban történő vásárlással, a termékekkel kapcsolatos kérdései, észrevételei esetén, a „Szolgáltató adatai” között és a 11. fejezetben megjelölt ügyfélszolgálati elérhetőségeken keresztül kaphat további tájékoztatást.

Ahol jelen ÁSZF fogyasztót említ, azon a Ptk. és a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályok szerint meghatározott fogyasztót kell érteni.

2. Vásárlás menete

 

A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen ÁSZF-ben leírtak szerint a megrendeléssel a Vásárló vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés a Szolgáltató és a Vásárló között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a szerződés az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést – annak rendelésszáma szerint – legfeljebb a vásárlás napjától számított 5. év utolsó napjáig tartja nyilván és a Vásárló kérésére azt a nyilvántartási idő alatt utólag hozzáférhetővé teszi a Vásárló által kért formátumban. A nyilvántartási időn belül kezdeményezett jogvita esetén a szerződést a jogvita lezárultáig tartjuk nyilván, akkor is ha az az 5. év utolsó napján túl következik be.

www.kertiparna.hu weboldalon található webáruházban történő vásárlás menete a következő:

1. BEVÁSÁRLÓKOSÁR

Miután kiválasztotta a megfelelő terméket, a „Vásárlás” gomb megnyomásával rakhat be terméket a virtuális bevásárlókosárba. Amikor egy terméket berak a kosárba, akkor a weboldal automatikusan és folyamatosan mutatni fogja a fenti menüsorban a kosár tartalmát.

A „Bevásárló kosár” menüben ellenőrizheti a terméket, annak színét, méretét, mennyiségét és árát.

KOSÁR TARTALMÁNAK MÓDOSÍTÁSA:

  • Mennyiség megváltoztatása: A kosárban lévő termék mellett talál egy mezőt, amiben az éppen a kosarában lévő darabszám van, ha ezt szeretné módosítani, akkor egyszerűen írja át vagy a fel-le nyilakkal állítsa be a megfelelő számot.
  • Termék eltávolítása: A kosár tartalmát a termék megnevezése alatti „Eltávolítás” gombbal tudja törölni.

Amennyiben nem kíván több terméket vásárolni, a lent látható „Tovább a szállítási címhez” gomb megnyomásával a rendelés következő fázisához jut.

2. SZÁLLÍTÁSI CÍM

A következő lépésben adja meg a szállítási címet, illetve ha ettől eltér, a számlázási címet is.

A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező. A telefonszámnál célszerű a mobilszámot megadni a gyorsabb kommunikáció érdekében.

Az adatok kitöltése után lehetősége van visszatérni a vásárláshoz vagy folytatni a folyamatot a „Tovább a szállítási és a fizetési módhoz” gomb megnyomásával.

3. SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS

Kiszállításkor a GLS vagy az MPL szolgáltatásait vesszük igénybe, Ön a terméket a csomag feladását követően legkésőbb a második munkanapon megkapja. A GLS vagy MPL munkatársai a csomagokat munkaidőben kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon meg, ahol munkaidőben át tudja venni a csomagot! Amennyiben a GLS vagy MPL az áru átadását nem tudja teljesíteni, a GLS vagy MPL értesítést hagy az Ön postaládájában, majd a következő munkanapon újra megkísérli a kézbesítést, ha ez sem vezet eredményre, akkor a GLS vagy MPL a címhelyen újból értesítőt hagy, melyen feltünteti azt az átvevőhelyet/depót, melyen 5 napig még megőrzik a csomagot.

Amennyiben nem kapja meg időben csomagját, kérjük, keresse ügyfélszolgálatunkat!

A GLS szállítási díj 1.500 Ft (amely a 27 % ÁFÁ-t tartalmazza), az MPL szállítási díj 1.990 Ft (amely a 27 % ÁFÁ-t tartalmazza).

Kérjük, a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjen megvizsgálni és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet és ne vegye át a csomagot!

A fizetés módjánál választhat a banki átutalásos, az online bankkártyás fizetési mód vagy a PayPal között. A következő bankkártya típusokkal tud fizetni: MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron.

4. ÁTTEKINTÉS

A rendelés elküldése előtt még egyszer részletesen áttekintheti a rendelt termékeket, azok paramétereit, a számlázási, szállítási címet és költségeit. A megjegyzés rovatba megírhatja részünkre a rendeléssel kapcsolatos egyéb fontos információkat. A végleges rendelés elküldése előtt utoljára még lehetősége van a módosításokra, ha rákattint az ADATOK MÓDOSÍTÁSA gombra. Ha egyetért a rendelés paramétereivel és a vásárlás feltételeit elolvasta és elfogadta, akkor a „Rendelés elküldése” gomb megnyomásával rendelését véglegesíti és elküldi munkatársainknak.

5. RENDELÉS ELKÜLDÉSE

Bankkártyás fizetés esetén ennél a menüpontnál Ön látni fogja azt az összeget, melyet utalással egyenlíthet ki, továbbá itt kell megadnia a fizetéshez használt kártya adatait.

A sikeres tranzakciót követően a weboldalon a SimplePay rendszere visszaigazolja a fizetést, a megrendelés összegét, a tranzakció dátumát és a SimplePay Tranzakció azonosítót.

VISSZAIGAZOLÁSOK

A rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre legkésőbb 48 órán belül automatikusan kapni fog egy rendelés visszaigazolást a vevoszolgalat@icreate.hu  e-mail címről, melyben tájékoztatjuk a rendelés paramétereiről. Amennyiben bankkártyával fizetett, a rendelést követően az Ön által megadott e-mail címre a SimplePay visszaigazolást fog küldeni a tranzakció eredményéről.

A Szolgáltató a megrendelést csak akkor fogadja el, amennyiben a Vásárló a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt kitölti. A Szolgáltatót a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Amennyiben a Vásárló a hibás adatbevitelről tudomást szerez, jogosult és egyben köteles a helyes adatokat haladéktalanul a Szolgáltató tudomására hozni a 11. pontban megjelölt ügyfélszolgálati elérhetőségeken.

3. Termékárak

 

Az egyes termékek árai megtekinthetőek a termék információs oldalán és a kiválasztást követően a Kosárban. A termékárak magyar Forintban vannak meghatározva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, de nem foglalják magukba a kiszállítási költséget.

 

A Szolgáltató a termékár és szállítási díjváltoztatás jogát fenntartja, azzal, hogy a módosítás a www.kertiparna.hu weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termék vételárát és szállítási díját nem befolyásolja.

 

A termék elérhetőségével kapcsolatos, árazási, valamint nyomtatási hibával – ideértve a nyomtatott anyagokban való és weboldalon szereplő hibás információközléseket – kapcsolatban a Szolgáltató a tudomásszerzést követően haladéktalanul gondoskodik a hiba megszüntetéséről. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket a hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárló által megfizetett teljes vételár és szállítási költség visszatérítéséről gondoskodik.

 

 

4. Vásárlás, fizetés és szállítás időpontja

 

Vásárlás időpontja

A webáruházban történő vásárlás időpontja az a nap, amikor a vásárlás visszaigazolásra kerül.

Fizetés időpontja

A webáruházban történő fizetés időpontja az a nap, amikor a Vásárló banki átutalással vagy bankkártyával kezdeményezett fizetése alapján a vételár és a szállítási költség a Szolgáltató bankszámláján jóváírásra kerül.

Szállítás időpontja

A Szolgáltató a vásárlás időpontját követő tíz napon belül gondoskodik a termék házhozszállításáról.

5. Fizetési módok

A Vásárló a www.kertiparna.hu weboldalon megrendelt termék(ek) után a „Rendelés elküldése” menüpontra kattintással tudja megfizetni a vételárat és a felmerülő szállítási költséget. A termék(ek) kiválasztását követően a kosárban a fizetendő teljes összeg kerül feltüntetésre, beleértve az általános forgalmi adót is. A fizetendő szállítási költség a Szállítás és Fizetés menüpontban kerül megjelenítésre.

Banki átutalással történő fizetési mód:

A Rendelés elküldése gomb megnyomásával egyidejűleg a Vásárló által megadott e-mail címre a SimplePay üzenetet küld a banki átutalás szükséges részleteiről, mely alapján a számlavezető bankján keresztül az utalást elektronikus úton elvégezheti.

Bankkártyás fizetési mód:

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro.

Valamennyi kártyaadat biztonságos, jól védett csatornán jut el a Szolgáltató számláját vezető pénzintézethez (SSL – Secure Socket Layer).

Hitel- vagy bankkártyával történő fizetés a SimplePay rendszerén keresztül az alábbiak szerint történik:

• a megrendelés visszaigazolását követen a fizetés átirányításra kerül a SimplePay oldalára,
• a szükséges mezőket ki kell tölteni (kártya száma, lejárati idő, tulajdonos neve, CVV kód),
• a fizetést meg kell erősíteni.

PayPal fizetési mód:

A  PayPal fizetési rendszeren keresztül.
 

6. Megrendelés visszaigazolása

Miután a Vásárló a megrendelését (ajánlatát) elküldte a Szolgáltató részére, a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján megrendelési visszaigazolást küld a Vásárló által megjelölt e-mail címre. Ezen e-mail mellékleteként a Szolgáltató megküldi az aktuális ÁSZF-et PDF formátumban, melynek a Vásárló részéről történt elfogadása a megrendelés elfogadásának feltétele volt. A megrendelési visszaigazolás az alábbi adatokat tartalmazza: a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, számlázási és szállítási információkat, a termék árát, a szállítási költséget.

A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának, és a visszaigazolással érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vásárló között.

Amennyiben a Szolgáltató a termék elérhetőségéről minden gondossága ellenére nem tud gondoskodni, úgy jogosult a szerződéskötéstől elállni. Ebben az esetben a Vásárló a megrendelés visszautasításáról kap értesítést. Az eddig az időpontig teljesített fizetések visszautalásáról a Szolgáltató haladéktalanul gondoskodik. A szerződéskötéstől való elállás esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztetési céllal felkeresheti a Vásárlót, egy esetleges más termékre történő szerződéskötés céljából.

7. Számlázás

A megrendelt termékről szóló számla eredeti példányát elektronikusan, PDF formátumban a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük a feladás napján.  A számla tartalmazza a megrendelt termék adatait és mennyiségét, a rendelés azonosítóját, a termék árát, a szállítási költséget, a fizetendő végösszeget és az iCreate ügyfélszolgálati elérhetőségeit.

8. Szállítási feltételek

A webáruházban való vásárlás feltétele, hogy a Vásárló a megrendelés során magyarországi szállítási címet jelöljön meg. Hitel- vagy bankkártyával történő vásárlás esetén a szállítás további feltétele, hogy a Vásárló a megrendelt termék vételárát és kiszállítási díját megfizesse.

A megrendelt termék vételárán felül a Vásárló köteles a kiszállítási költséget is megfizetni a Szolgáltató részére. A kiszállítási költség bruttó 1.500 Ft/csomag GLS választása esetén, bruttó 1.990 Ft/csomag MPL választása esetén.

A Szolgáltató a megrendelt termék kiszállításáról Magyarország teljes területén a GLS-sel és az MPL-lel gondoskodik.

A termék megrendelésekor a Vásárló köteles megadni a telefonszámát, amelyen a Vásárló elérhető, annak érdekében, hogy a Szolgáltató által vállalt kiszállítási feltételek teljesíthetők legyenek.

Miután a Szolgáltató a csomagot a szállítópartnernek átadta, a vásárló tájékoztatást kap e-mailben a szállítási folyamat megkezdéséről, melyben egyúttal elküldésre kerül a csomag nyomon követési száma, amire kattintva a szállítópartner honlapján keresztül követhető a csomag állapota. A kiszállítás napján a GLS vagy az MPL SMS-ben értesíti a Vásárlót a kiszállításról.

  • A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.

A termékszállítással összefüggő további tudnivalók:

A Szolgáltató megbízott szállítója a megrendelt terméket a szállítási címként megjelölt helyen tartózkodó személynek adja át az átvevő személy átvételi jogosultságra vonatkozóan tett nyilatkozata után. A Vásárló elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a terméket nem a megrendelést leadó veszi át, ha egyébként a Szolgáltató a terméket a megjelölt szállítási címen adta át.

A Szolgáltató a vásárlás időpontját követő 10 napon belül gondoskodik a termék házhozszállításáról.

A Szolgáltató kizárja a felelősségét a szállítás várható időtartamának elhúzódása miatt abban az esetben, ha a szállítási késedelem a Szolgáltató működési körén kívül álló okból – így különösen szélsőséges időjárási viszonyok, nagyszámú megrendelések – miatt következik be.

Sérült csomag esetén a Vásárlónak jogában áll megtagadni az átvételt és erre vonatkozóan, az indok megjelölésével a szállítóval jegyzőkönyvet felvetetni.

 

9. Elállás joga

Szolgáltató elállási joga

A Szolgáltatót megilleti az elállás joga, ha olyan termék megrendelésének visszaigazolása történt, amely a készletből kifogyott és a Szolgáltató már nem tudja azt a megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg nyilatkozatát a Vásárló részére. Elállás esetén a Szolgáltató ügyfélszolgálata egyeztetési céllal felkeresheti a Vásárlót, egy esetleges más termékre történő szerződésmódosítás céljából.

Vásárló, mint fogyasztó elállási joga

Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, elállási jog illeti meg a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a webáruházban vásárolt termékek vonatkozásában, az alábbiakban meghatározottak szerint:

A fogyasztó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.

Ez a rendelkezés nem érinti a fogyasztó azon jogát, hogy elállási jogát a megrendelés leadásának napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

Az elállási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vásárló vagy a Vásárló által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a Vásárló az elállási jogával élni kíván, elállási szándékát jelezheti telefonon, e-mailben, levélben az alábbi címek valamelyikére:

iCreate Kft. (8460 Devecser, Vasút u.29.)

tel: 06 70 / 661 – 8550

e-mail cím: vevoszolgalat@icreate.hu

Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is.

Elállási nyilatkozat-minta:

 (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

 

Címzett:

iCreate Kft.,

8460 Devecser, Vasút u. 29.

 

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére:

(itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)

…………………………………………

…………………………………………

…………………………………………

Áru átvételének időpontja: ……. év ……………………. hó ……. nap

A fogyasztó neve: …………………………………………

A fogyasztó címe: …………………………………………

Keltezés és a fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén szükséges!)

Kelt: ……………………. (keltezés helye), ……. év ……………………. hó ……. nap

 

………………………

                aláírás

 

A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt jelzi ez irányú szándékát és elküldi elállási nyilatkozatát. A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a fentiekben foglaltaknak megfelelően gyakorolta.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából.

Az elállás joghatásai:

Ha a Vásárló eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló a felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)

Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A Vásárló köteles a Szolgáltató postai címére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.

A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

A Vásárló kizárólag akkor felel a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Fogyasztót nem illeti meg az elállási joga a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdésében foglalt esetekben, így különösen

  1. olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak;
  2. romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  3. olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  4. olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  5. lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

10. Szavatossági és jótállási igények

 

1. Kellékszavatosság

 

Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztói szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló már nem tudja érvényesíteni.

 

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

 

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a Ptk. 6:159. § (2) bek. b) pontja szerinti esetben a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

 

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

 

Vásárló kellékszavatossági igényeit a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

 

Fogyasztók esetében a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

2. Termékszavatosság

 

A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vásárló – választása szerint – e fejezet 1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Termékszavatossági igényt a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

 

–     a terméket nem üzleti tevékenysége körében vagy önálló foglalkozás körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

–     a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

–     a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

3. Jótállás

 

Az ICreate Kft. által gyártott/forgalmazott áruk nem tartoznak az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá!

 

11. Panaszkezelés, jogérvényesítési lehetőségek

Panaszkezelés

Vásárló a termékkel, a webáruházban történő vásárlással vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos észrevételeit, kifogásait a Szolgáltató Ügyfélszolgálati elérhetőségein jelentheti be. A Szolgáltató ügyfélszolgálati elérhetőségei az alábbiak:

 

Ügyfélszolgálat postacíme: 8460 Devecser, Vasút u. 29.

Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 70 / 661 – 8550

Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat@icreate.hu

Ügyfélszolgálat telefonos elérhetősége:

  • Hétfő - Péntek: 06:00 – 14:00

Fogyasztónak minősülő Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszát szintén a fenti elérhetőségek valamelyikén jogosult bejelenteni.

A Vásárló a panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval.

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát

  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadja,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.

Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban, érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató megindokolja.

További jogérvényesítési lehetőségek

A Szolgáltató és a fogyasztónak minősülő Vásárló között létrejött szerződések esetében az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak a Vásárló rendelkezésére:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál: a Szolgáltató részéről történő jogsértés esetén a Vásárlónak lehetősége van panasztételre a fogyasztóvédelmi hatóságnál, amely a panasz elbírálása alapján dönt a fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.
  • Békéltető testület: a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban (fogyasztói jogvita) a Vásárlónak lehetősége van békéltető testülethez fordulni; a Szolgáltató kötelezettséget vállal a békéltető testületi eljárásban való együttműködésre.

A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

 

 

Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.)

 

 

Tel.: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (titkárság)

 

 

Fax: +36-88-412-150

 

 

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

 

 

Web: www.bekeltetesveszprem.hu

 

 

 

  • Bírósághoz fordulás lehetősége: a Vásárló fogyasztói jogvitából eredő követeléseinek érvényesítése céljából bírósághoz fordulhat. A fogyasztónak minősülő Vásárló a Szolgáltatóval szemben fennálló, szerződéses jogviszonyból eredő igényét a belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerint illetékes bíróság előtt is megindíthatja.

Online vitarendezés

Az Európai Bizottság új platformot indított, mely a fogyasztók és a kereskedők számára megkönnyíti az internetes vásárlással kapcsolatos viták online rendezését. Ha probléma merül fel az internetről rendelt termékkel vagy szolgáltatással, a https://webgate.ec.europa.eu/odr linkre kattintva három egyszerű lépésben tölthetik ki a panasztételi űrlapot.

12. Szállítási hibák

Amennyiben a Vásárló nem az általa megrendelt terméket kapta vagy a kapott termék minősége nem felel meg a Szolgáltató ajánlatának, kérjük igénye rendezése érdekében szíveskedjen kapcsolatba lépni a Szolgáltató ügyfélszolgálatával a megjelölt elérhetőségeken.

Ügyfélszolgálat e-mail címe: vevoszolgalat@icreate.hu

Ügyfélszolgálat telefonszáma: 06 70 / 661 – 8550

  • Hétfő - Péntek: 06:00 – 14:00

A tévesen kiszállított termékkel összefüggésben felmerült költségeket a Szolgáltató viseli.

13. Kupon vagy kedvezménykód és beváltásuk


1. A kuponok olyan utalványok, amelyeket hirdetési kampányok keretében bocsátunk ki, meghatározott érvényességi idővel.
2. A kupon csak a megadott időtartamon belül váltható be, és egy rendelési folyamat részeként csak egyszer. Az egyes termékek kizárhatók az kuponkampányból. Felhívjuk figyelmét, hogy a promóciós utalványok minimális rendelési értékhez kapcsolódhatnak.
3. Az áru értékének legalább egyenlőnek kell lennie a kupon összegével. A kedvezménykód értéke nem kerül kifizetésre készpénzben és nem kamatozik.
A kupont nem térítjük vissza, ha az árut egészben vagy részben visszaküldik.
4. A kuponok csak a rendelési folyamat befejezése előtt válthatók be. Utólagos jóváírás nem lehetséges. Több kupon nem vonható össze.

14. Adatvédelem

ALAPELVEK, FOGALMAK, MEGHATÁROZÁSOK

  1. A www.kertiparna.hu  honlap működtetése, az azon kínált szolgáltatások nyújtása, tevékenysége kapcsán felmerülő személyes adatok kezelésével kapcsolatos kérdésekről az adatkezelések megkezdése előtt a jelen „Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat” dokumentum (a továbbiakban: Szabályzat) nyújt tájékoztatást az adatok kezelésével kapcsolatos tényekről, így különösen az adatkezelések céljáról, jogalapjáról, az adatkezelések időtartamáról. A jelen Szabályzat kiterjed az érintetteknek az adatkezelésekkel kapcsolatos jogaira és jogorvoslati lehetőségeire is.
  2. A Szabályzat időbeli hatályát oldalanként a láblécben szereplő dátum jelzi. Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot bármikor módosítsa és új Szabályzatot tegyen közzé honlapján. Új verzió hatályba lépésével a korábbi verzió hatályát veszti.
  3. Fogalmak, meghatározások

Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy;

Személyes adat: az érintettel kapcsolatba hozható adat - különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret -, valamint az adatból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés.

Különleges adat:

 

    1. a faji eredetre, a nemzetiséghez tartozásra, a politikai véleményre vagy pártállásra, a vallásos vagy más világnézeti meggyőződésre, az érdekképviseleti szervezeti tagságra, a szexuális életre vonatkozó személyes adat,
    1. az egészségi állapotra, a kóros szenvedélyre vonatkozó személyes adat, valamint a bűnügyi személyes adat.

Különleges adatot az Adatkezelő nem kér és nem kezel. Bármely módon az Adatkezelő tudomására hozott vagy tudomására jutott különleges adatot az Adatkezelő haladéktalanul töröl a rendszeréből.

Adatkezelő: aki önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja.

A jelen Szabályzat szerinti adatkezelő:

 

                                                                  

neve:

iCreate Kft.

cégjegyzékszám:

19-09-516805

adószáma:

24777515-2-19

székhelye:

8460 Devecser, Vasút u.29

e-mail címe:

info@icreate.hu 

weboldala:

www.kertiparna.hu

 

Adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép-, hang- vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj- vagy tenyérnyomat, DNS-minta, íriszkép) rögzítése;

Adatfeldolgozás: az adatkezelési műveletekhez kapcsolódó technikai feladatok elvégzése, függetlenül a műveletek végrehajtásához alkalmazott módszertől és eszköztől, valamint az alkalmazás helyétől, feltéve, hogy a technikai feladatot az adaton végzik;

Adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely szerződés alapján – beleértve a jogszabály rendelkezése alapján kötött szerződést is – adatok feldolgozását végzi.

A jelen Szabályzat szerinti adatfeldolgozó:

 

Tárhelyszolgáltatóként:

 

neve:

Webmark Solutions BV

képviseli:

Ohr Krisztián

adószám:

NL853900905B01

székhelye:

2288 GM Rijswijk Veraartlaan 12 Hollandia

e-mail címe:

info@mhosting.hu

weboldala:

support@webmark-solutions.nl

az általa végzett művelet:

A személyes adatok tárolása.

 

Adatvédelmi incidens: személyes adat jogellenes kezelése vagy feldolgozása, így különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés.

Infotv.: Az információs önrendelkezési jogról és az információ-szabadságról szóló 2011.

évi CXII. törvény.

Fgytv.: A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény.

A www.kertiparna.hu honlap megtekintésével kapcsolatos adatkezelés

  1. A https://www.kertiparna.hu  honlapon a bárki számára hozzáférhetően közzétett tartalmak megtekintése személyes adatok megadása nélkül lehetséges. A honlap a látogatókról automatikusan az alábbi adatokat rögzíti: a látogató IP-címe, a látogatás időpontja, a weboldalon megtekintett aloldalak és tartalmak. Ezeket az adatokat az adatkezelő kizárólag a honlappal kapcsolatos elemzésre, a honlap biztonságos működésének az ellenőrzésére használja fel.
  2. A honlapon, mint az elérhető más honlapokon döntő többségén is, úgynevezett „cookie”-k (sütik) működnek, melyek a honlap használatával kapcsolatos információkat őriznek meg. Ezek lehetővé teszik a Google Analytics szolgáltatásainak igénybe vételét. A sütikben tárolt adatok kezelésének célja a felhasználói élmény növelése és a honlap online szolgáltatásainak fejlesztése. A honlapon használt sütik személy szerinti beazonosításra alkalmas információt nem tárolnak.
  3. A honlap látogatása során a számítógépre elhelyezett sütiket a felhasználó a saját számítógépéről bármikor eltávolíthatja, illetve letilthatja böngészőjében a sütik alkalmazását.

Ezzel kapcsolatos információ a  https://www.google.com/intl/hu/policies/privacy/partners/ honlapon található.

  1. A honlap tartalmaz úgynevezett Facebook képpontokat is, melyek lehetővé teszik a Facebook számára, hogy sütik, adatgyűjtő jelek és hasonló adattárolási technológiák használatával adatokat gyűjtsön vagy kapjon az oldalról, és ezeknek az adatoknak a felhasználásával mérési szolgáltatásokat nyújthat, és célzott hirdetéseket jeleníthet meg azoknak, akik előzőleg felkeresték a www.kertiparna.hu  honlapot. Ön bármikor dönthet úgy, hogy nem kívánja az adatoknak a hirdetések célzása érdekében történő gyűjtését és felhasználását.

Ezzel kapcsolatos további információ a https://www.facebook.com/about/privacy magyar nyelven is olvasható.

 Az egyes tevékenységekre vonatkozó adatkezelések részletezése.

  1. Információkérés

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: Az információkérés önkéntes hozzájáruláson alapul.
  2. Az adatkezelés célja: Az érintett számára megfelelő információ nyújtása és kapcsolattartás.

 

A kezelt adatok köre és célja:

Adat

Cél                                       

név

azonosítás

e-mail cím

kapcsolattartás, igény pontosítása, információadás

telefonszám

kapcsolattartás, igény pontosítása, információadás

kérdés/kérés tartalma

válaszadás input adata 

 

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki az Adatkezelővel kapcsolatba lép és az Adatkezelőtől információt kér személyes adatainak megadásával.
  2. Az adatkezelés időtartama: A cél megvalósulásáig.
  3. Az adatkezelés folyamata:
    1. az érintett a maga által választott módon (személyesen, telefonon, e-mail-ben, egyéb formában) információkérés céllal fordul az Adatkezelőhöz.
    1. az Adatkezelő a kérést, igényt szükség szerint pontosítja az érintettel.
    1. az Adatkezelő megadja a kért információt azon a módon, ahogy az érkezett, illetve ahogy arról az érintettel megállapodott.

         B  Ajánlatkérés

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: Az ajánlatkérés önkéntes hozzájáruláson alapul.
  2. Az adatkezelés célja: Az ajánlatkérő számára megfelelő ajánlat adása és kapcsolattartás.

A kezelt adatok köre és célja:

 

Adat

Cél

név

azonosítás

e-mail cím

kapcsolattartás

telefonszám

kapcsolattartás

kérdés/kérés tartalma

válaszadás input adata 

kiválasztott termék vagy szolgáltatás megjelölése

ajánlatadáshoz szükséges

rendelt termék/szolgáltatás megnevezése

ajánlatadáshoz szükséges

rendelt termék/szolgáltatás darabszáma

ajánlatadáshoz szükséges

igényelt szállítási vagy teljesítési határidő

ajánlatadáshoz szükséges

speciális igények megjelölése

ajánlatadáshoz szükséges

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki az Adatkezelőtől adott szolgáltatás és/vagy termék kapcsán ajánlatot kér az ehhez szükséges adatok megadásával.
  2. Az adatkezelés időtartama: Az ajánlat érvényességi idejének lejártáig.
  3. Az adatkezelés folyamata:
    1. az érintett a maga által választott módon (személyesen, telefonon, e-mail-ben, egyéb formában) ajánlatkérési kérés céllal fordul az Adatkezelőhöz.
    1. az Adatkezelő a kérést, igényt szükség szerint pontosítja az érintettel.
    2. az Adatkezelő ajánlatot ad azon a módon, ahogy arról az érintettel megállapodott.

        C Megrendelés

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: A megrendelés önkéntes hozzájáruláson alapul.
  2. Az adatkezelés célja: A megrendelés eljuttatása az Adatkezelőhöz, annak az Adatkezelő általi pontosítása, kiegészítése, elfogadása vagy elutasítása és az ezekhez szükséges kapcsolattartás.

A kezelt adatok köre és célja:

 

Adat

Cél

név

azonosítás

e-mail cím

kapcsolattartás

telefonszám

kapcsolattartás

megrendelt termék vagy szolgáltatás megjelölése 

a teljesítéshez szükséges

megrendelt termék/szolgáltatás darabszáma

a teljesítéshez szükséges

szállítási vagy teljesítési határidő

a teljesítéshez szükséges

speciális igények megjelölése

a teljesítéshez szükséges

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki az Adatkezelőtől adott szolgáltatást és/vagy terméket rendel meg az ehhez szükséges adatok megadásával.
  2. Az adatkezelés időtartama: Az ajánlat érvényességi idejének lejártáig.
  3. Az adatkezelés folyamata:
    1. az érintett a maga által választott módon (személyesen, telefonon, e-mail-ben, egyéb formában) megrendelési céllal fordul az Adatkezelőhöz.
    1. az Adatkezelő a kérést, igényt szükség szerint pontosítja az érintettel.
    1. az Adatkezelő ajánlatot ad a megrendelő számára és/vagy szerződést küld a részére.
    1. az Adatkezelő az ajánlat elfogadását és/vagy a szerződés megrendelő általi elfogadását követően szerződés szerinti teljesítést nyújt a megrendelő számára.
    1. a megrendelő teljesítésigazolást ad ki.
    1. az Adatkezelő számlát állít ki a megrendelő részére, melynek a megrendelő által történő kiegyenlítését követően archiválja a keletkezett dokumentumokat.

         D Hírlevél küldése

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: A hírlevélre történő feliratkozás önkéntes hozzájáruláson alapul.
  2. Az adatkezelés célja: A hírlevél küldéssel kapcsolatos adatkezelés célja a címzett teljes körű általános, vagy személyre szabott tájékoztatása az Adatkezelő legújabb akcióiról (ezen belül különösen a csak a Hírlevélre feliratkozottak számára nyújtott szolgáltatásokról, kedvezményekről), eseményeiről, híreiről, értesítés szolgáltatások változásáról, elmaradásáról.

A kezelt adatok köre és célja:

 

Adat

Cél

név

azonosítás

e-mail cím

hírlevél kiküldése (jogszabály szerint kötelező adat)

 

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki az Adatkezelő híreiről, akcióiról, kedvezményeiről rendszeresen értesülni kíván, ezért személyes adatainak megadásával a hírlevél szolgáltatásra feliratkozik.
  2. Az adatkezelés időtartama: Az érintett kérésére történő törlésig. Az érintett a hírlevélről bármikor leiratkozhat, az
    1. elektronikus levelek alján lévő „Leiratkozás” link segítségével (azonnali leiratkozás), vagy
    1. a vevoszolgalat@icreate.hu e-mail címre, lehetőleg az e-mail „Tárgy” rovatában a

LEIRATKOZÁS szó feltüntetésével, vagy

    1. postai úton az iCreate Kft. 8460 Devecser, Vasút u. 29. címre küldött leiratkozási kérelem útján.

A leiratkozni kívánó érintettnek tisztában kell lennie azzal, hogy azonnali leiratkozást csak a jelen pont a) alpontja szerinti leiratkozás jelent, a b) - c) alpontok szerinti leiratkozás néhány napos átfutási idővel járhat, amelyre tekintettel nem jogsértő, ha ezen időszak alatt a rendszer még hírlevelet küld az érintettnek.

Az Adatkezelő felhívja továbbá a figyelmet arra is, hogy az azonos, vagy közel azonos időben küldött hírlevél és a jelen a) alpont szerinti azonnali leiratkozási kérelem is elkerülheti egymást technikailag, ezért a leiratkozást követően kapott hírlevél nem jelenti a leiratkozási kérelem figyelembe vételének mellőzését.

  1. Közösségi oldalon történő jelenlét és marketing

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: Az Adatkezelő közösségi oldalakon lévő profiljához kapcsolódó adatkezelés önkéntes hozzájáruláson alapul.
  2. Az adatkezelés célja: Az Adatkezelő honlapján található tartalmak közösségi oldalakon történő megosztása, az erre való figyelemfelhívás, marketing.

A kezelt adatok köre és célja:

 

Adat

Cél

név

azonosítás

használatos fotó

azonosítás

hozzászólás

vélemény, hozzászólás kifejezése

értékelés

vélemény, hangulat kifejezése

kérdés/kérés tartalma

válaszadás input adata 

 

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki az Adatkezelő közösségi oldalait látogatják, követik, az azon elhelyezett tartalmakhoz viszonyulnak (like/dislike), azokat megosztják saját ismerőseik között részben vagy teljeskörűen.
  2. Az adatkezelés időtartama: A leiratkozásig.

          F Banki adatokkal kapcsolatos adatkezelés

 

  1. Az adatkezelés jogalapja: A banki átutalással kapcsolatos adatok megadása önkéntes hozzájáruláson alapul.
  2. Az adatkezelés célja: az érintett részéről történő pénzügyi teljesítés elősegítése.

A kezelt adatok köre és célja:

Adat

Cél

név (számlabirtokosé)

azonosítás

e-mail cím (postai cím)

a díjbekérő és számla küldéséhez szükséges

bankszámlaszám

azonosítás

közlemény

azonosítás

összeg

a teljesítéshez szükséges

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki banki átutalási móddal kíván fizetni.
  2. Az adatkezelés időtartama: A hatályos számviteli szabályoknak megfelelően.
  3. Az adatkezelés folyamata:

 

  1. az Adatkezelő díjbekérőt/számlát küld az érintett e-mail (postai) címére.
  2. az érintett átutalja a megfelelő összeget az Adatkezelő bankszámlájára.
  3. az Adatkezelő ellenőrzi az átutalást.
  4. az átutalással kapcsolatos adatok bekerülnek az Adatkezelő könyvelési rendszerébe, melyhez kizárólag csak az Adatkezelővel szerződéses kapcsolatban álló könyvelő, mint e tekintetben adatfeldolgozó férhet hozzá.

 

  1. Panaszkezelés

 

  1. A panasz megtétele önkéntes hozzájáruláson alapul, de a megtett panasz esetén a kezelt adatok vonatkozásában a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján kötelező.
  2. Panaszt
    1. az vevoszolgalat@icreate.hu e-mail címen, lehetőleg az e-mail „Tárgy” rovatában a

PANASZ szó feltüntetésével, vagy

    1. postai úton az iCreate KFT. 8460 Devecser, Vasút u. 29. címre küldött címre lehet eljuttatni az Adatkezelő részére.

 

  1. Az érintettek köre: Minden természetes személy, aki megrendelt, igénybe vett szolgáltatásra/termékre, és/vagy az Adatkezelő magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölni kívánja.
  2. Az adatok kezelésének célja a panasz közlésének lehetővé tétele, az érintett és panasza azonosítása, valamint a törvényből származó kötelezően rögzítendő adatok felvétele, valamint a kapcsolattartás.
  3. Az adatkezelés időtartama: az Adatkezelő a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a felvételüktől számított 5 évig kezeli a vonatkozó és hatályos Fgytv. 17/A. § (7) bek. alapján, kötelezően.

A kezelt adatok köre és célja:

 

Adat

Cél

A panasz azonosítója

azonosítás

név

azonosítás

A panasz beérkezésének időpontja

azonosítás

telefonszám

kapcsolattartás

a hívás időpontja

azonosítás

a beszélgetés során megadott személyes adatok

azonosítás

számlázási/levelezési/e-mail cím

kapcsolattartás

panaszolt termék/szolgáltatás/magatartás

panasz kivizsgálása

csatolt dokumentumok

panasz kivizsgálása

panasz oka

panasz kivizsgálása

maga a panasz.

panasz kivizsgálása

 

  1. A Fgytv. rendelkezésének megfelelően az írásbeli panaszt a vállalkozó a beérkezését követően harminc napon belül, vagy ha jogszabály ennél rövidebb határidőt állapít meg, annak lejártáig köteles írásban, érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles.
  2. Az adatkezelés folyamata: 
    1. az érintett a maga által választott módon közli a panaszát az Adatkezelővel.
    1. szóbeli panasz esetén az Adatkezelő jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról.
    1. az Adatkezelő megvizsgálja a panasz összes körülményét, és ezek alapján megválaszolja azt.
    1. az Adatkezelő törekszik a panasztevő számára megnyugtató módon rendezni a panaszt.

 

  1.  Adatokhoz való hozzáférés

 

  1. Az Ön által megadott személyes adatokhoz az Adatkezelő és az 1. pontban bemutatott Adatfeldolgozók férhetnek hozzá a feladataik ellátása érdekében.
  2. Az Adatkezelő képviseletét ellátó ügyvéd szintén megismerheti a személyes adatait is, ha az Ön beadványa alapján bírósági eljárás indul.
  3. Az Adatkezelő kivételes esetben adja át a személyes adatait más állami szervek számára. amennyiben

 

    1. az Adatkezelő az irattárazásra vonatkozó jogszabályok és belső szabályzata alapján az Ön személyes adatait tartalmazó ügyet átadja a Levéltár számára,
    1. az Önt érintő ügyben bírósági eljárás indul, és az eljáró bíróság számára szükséges az Ön személyes adatait tartalmazó iratok átadása,
    1. a rendőrség megkeresi a Hatóságot, és a nyomozáshoz az Ön személyes adatait tartalmazó iratok továbbítását kéri.

 

  1. Adatbiztonsági intézkedés

 

  1. Az Adatkezelő az Ön által megadott személyes adatokat elsődlegesen az jelen Szabályzat elején megadott adatfeldolgozó szokásos védelmi rendszerekkel ellátott szerverein, részben a saját informatikai eszközein, papír adathordozó esetén székhelyén megfelelően elzárva tárolja. A személyes adatai tárolásához az Adatkezelő más közreműködő szolgáltatását nem veszi igénybe.
  2. Az Adatkezelő az elvárható intézkedésekkel gondoskodik arról, hogy a személyes adatait védje többek között a jogosulatlan hozzáférés ellen vagy azok jogosulatlan megváltoztatása ellen. 

 

  1. Adatkezeléssel kapcsolatos jogok
  2.  

                   A. A tájékoztatás kéréséhez való jog

1. Ön az Adatkezelő 1. pontban megadott elérhetőségein keresztül, írásban tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől, hogy az tájékoztassa: 

    • milyen személyes adatait,
    • milyen jogalapon,
    • milyen adatkezelési cél miatt,
    • milyen forrásból,
    • mennyi ideig kezeli,
    • az Adatkezelő kinek, mikor, milyen jogszabály alapján, mely személyes adataihoz biztosított hozzáférést vagy kinek továbbította a személyes adatait.

 

  1. Az Adatkezelő az Ön kérelmét legfeljebb 30 napon belül, az Ön által megadott elérhetőségre küldött levélben teljesíti.
    1. Helyesbítéshez való jog

 

  1. Ön az Adatkezelő 1. pontban megadott elérhetőségein keresztül, írásban kérheti az Adatkezelőtől, hogy az módosítsa valamely személyes adatát (például bármikor megváltoztathatja az e-mail címét vagy postai elérhetőségét).
  2. Az Adatkezelő a kérelmét legfeljebb 30 napon belül teljesíti, és erről az Ön által megadott elérhetőségre küldött levélben értesíti.
    1. A törléshez való jog

 

  1. Ön az Adatkezelő 1. pontban megadott elérhetőségein keresztül, írásban kérheti az Adatkezelőtől személyes adatainak törlését.
  2. A törlési kérelmet az Adatkezelő abban az esetben utasíthatja el, ha a jogszabály vagy valamely belső szabályzat az Adtakezelőt a személyes adatok további tárolására kötelezi. Ilyen eset például az, ha az irattárazásra vonatkozó, belső szabályzatban foglalt határidő nem telt le. Amennyiben azonban nincs ilyen kötelezettség, akkor az Adatkezelő az Ön kérelmét legfeljebb 30 napon belül teljesíti, és erről az Ön által megadott elérhetőségre küldött levélben értesíti.
    1. A zároláshoz való jog

 

  1. Ön az Adatkezelő 1. pontban megadott elérhetőségein keresztül, írásban kérheti az Adatkezelőtől, hogy a személyes adatait zárolja.
  2. A zárolás addig tart, amíg az Ön által megjelölt indok szükségessé teszi az adatok tárolását. Ilyen lehet például, ha úgy gondolja, hogy a beadványát az Adatkezelő jogellenesen kezelte, azonban az Ön által kezdeményezett hatósági vagy bírósági eljárás érdekében szükséges az, hogy a beadványát az Adatkezelő ne törölje. Ebben az esetben a hatóság vagy a bíróság megkereséséig az Adatkezelő tovább tárolja a személyes adatot (például az Ön beadványát), ezt követően törli az adatokat.
    1. A tiltakozáshoz való jog

 

  1. Ön az Adatkezelő 1. pontban megadott elérhetőségein keresztül, írásban tiltakozhat az adatkezelés ellen, ha az Adatkezelő személyes adatát közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljából továbbítaná, felhasználná. Így például Ön tiltakozhat az ellen, ha az Adatkezelő az Ön hozzájárulása nélkül az Ön személyes adatait tudományos kutatás céljából felhasználná.
  2. Ön tiltakozhat az adatkezelés ellen akkor is, ha Ön szerint a személyes adatai kezelése kizárólag az Adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve a jogszabályi felhatalmazáson alapuló adatkezeléseket. Így például nem tiltakozhat az ellen, ha az irattárazásra vonatkozó belső szabályzatunk alapján a személyes adatait tartalmazó beadványát – az ügy irataival együtt – átadjuk a Levéltár számára.
    1. Eljárás az adatkezeléssel kapcsolatos joggyakorlásának sikertelensége esetén

 

  1. Az Adatkezelő törekszik arra, hogy az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogát a jogszabálynak megfelelően gyakorolni tudja és megelégedettségére záruljon minden ügy.
  2. Amennyiben Önnek a személyes adataival kapcsolatos tiltakozását, panaszát, kérelmeit Társaságunknál nem sikerült megnyugtató módon rendeznie, vagy Ön bármikor úgy ítéli meg, hogy személyes adatai kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll, úgy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál jogosult bejelentést tenni.

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetőségei

Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.

Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf. 5

Telefon: +36 1 391 1400

Telefax: +36 1 391 1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu  

Web: www.naih.hu   

 

    1. Az adatkezeléssel kapcsolatos jogérvényesítés lehetősége

Az Ön által tapasztalt jogellenes adatkezelés esetén polgári pert kezdeményezhet az Adatkezelő ellen. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az Ön választása szerint – a lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható (a törvényszékek felsorolását és elérhetőségét az alábbi linken keresztül tekintheti meg: http://birosag.hu/torvenyszekek.

Jelen ÁSZF 2024. július 25-től hatályos.

Jó minőségű termék

Kártyás fizetés

EU termék

Iratkozz fel hírlevelünkre!

PayPal GLS MPL

© kertiparna.hu        design & cms by webmark solutions

Szeretne 1.500 Ft kedvezményt?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy az elsők közt értesüljön új termékeinkről és akcióinkról.

E-mailben küldjük a kuponkódot az 1.500 Ft-os kedvezményhez, melyet csak egyszer lehet felhasználni, 20.000 Ft összegű vásárlás felett. A regisztrációval elfogadja az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató feltételeit.