Rendelés és kiszállítás
Mennyi időbe telik, amíg kézhez kapom a megrendelt termékeket?
A megrendelt árut a megrendeléstől számított 5-10 napon belül szállítjuk ki a megrendelésben megjelölt címre.
Az elmúlt időszak által generált logisztikai problémák következtében szállítási csúszások következhetnek be.
Az általunk vállalt max. 10 napos szállítási határidő néhány nappal megnövekedhet.
Köszönve megértésüket a rajtunk kívül álló körülményekből eredő kellemetlenségért.
Ki szállítja ki a megrendelt párnákat?
Cégünk a Magyar Posta Szolgálattal van szerződésben.
Mennyibe kerül a szállítási költség?
Megrendelésenként 1.500 Ft.
50.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes.
Mi történik, ha nem vagyok otthon, de a Posta alkalmazottja ekkor szeretné kézbesíteni a megrendelt terméket?
Ebben az esetben a Magyar Posta kollégája egy értesítést fog a postaládájában hagyni, amin pontosan megadja a címet és időpontot, ahol át tudja venni majd a csomagot. Az értesítéstől számított 5 napig tárolja a posta a csomagot a szelvényen megjelölt postafiókban.
Van arra lehetőség, hogy a megrendelt termékeket másik szállítási címre kérjem, mint a számlát?
Igen, van. A megrendelésnél Önnek lehetősége van megadni egy másik címet is, ahova a csomagot szeretné eljuttatni.
Pénz visszafizetési garancia
Amennyiben Ön standard terméket vásárolt és a kézhez vett kerti párna mégsem tetszik, úgy lehetősége van 14 napon belül eredeti állapotban visszaküldeni címünkre (iCreate Kft. 8460 Devecser, Vasút u. 29.) és mi legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a vevő által korábban megfizetett és visszaszolgáltatott termék árát, beleértve a szállítási költséget is. Amennyiben az elállás a megrendelt termékek egy részére vonatkozik, akkor csak a visszaküldött termékek árát fizetjük vissza. Elállás esetén a visszaküldött termékek visszaszállítási költsége mindenkor a vásárlót terheli.
Milyen fizetési lehetőségek vannak?
- Bankkártyás fizetés OTP Simple online fizetési rendszeren keresztül
- Utánvét (25.000 Ft alatti vásárlás esetén, lásd bővebben a következő kérdésnél)
- Banki átutalás
- PayPal
Van lehetőség kifizetni a csomagot házhozszállításkor is?
25.000 Ft alatti vásárlás esetében, igen, ha a megrendelés nem tartalmaz a Vásárló által megadott egyedi méretek alapján gyártott terméket.
Ha a Vásárló a kosarába normál, standard termékünkből és a Vásárló által megadott egyedi méretek alapján kalkulált terméket is helyezett, az egyedi termék(ek) miatt a Vásárló csak PayPal, banki átutalás vagy bankkártyás fizetési módot tud választani értékhatártól függetlenül.
Amennyiben vásárlását két külön megrendelésben standard és külön speciális termék szerint kívánja intézni, akkor a standard termékek esetében lehetősége van az utánvétes fizetési módot választani. Ez utóbbi esetben rendelését technikai okok miatt nem áll módunkban egyben és egyként kezelni és ezért azok szállítása akár külön időpontokban és külön szállítási költség ellenében történik.
Át tudom venni valahol a terméket/termékeket személyesen is?
Nem, erre nincs lehetőség. Kerti párnáinkat kizárólag online tudja megrendelni a webshopban feltüntetett kondíciók szerint.